Пiдтримати

Шановні благодійники!

Ми щиро дякуємо кожному за пожертви, якими ви підтримуєте наш Центр і роботу юридичної команди.

Це – найкраща відзнака та найдієвіший стимул для нас рухатися далі: викривати корумпованих чиновників, направляти заяви про злочин у правоохоронні органи, контролювати хід слідства, закривати законодавчі дірки, що дозволяють корупціонерами та хабарникам залишатися непокараними.

Фінансування сектору протидії корупції міжнародними організаціями дозволяє нам залучати необхідні для реалізації наших кампаній та проектів кошти.

Утім, ми залишаємо відкритими наші банківські реквізити для тих, хто вважатиме за можливе і далі демонструвати довіру нашій команді своїми пожертвами.

  1. Онлайн-переказ через систему LiqPay (ПриватБанку)

    Зазначати ім’я та е-пошту не обов’язково, проте ми просимо Вас вказувати принаймні свою адресу електронної пошти, щоб ми могли зв’язатися з Вами за потреби.

  2. Безготівковий переказ через будь-який банк

    Одержувач платежу: ГО “Центр Протидії Корупції”
    Код ЄДРПОУ: 38238280
    Рахунок № 26009052715264 в ПАТ “Приватбанк”
    МФО: 300711
    Призначення платежу: “Благодійний внесок на статутну діяльність ГО «Центр Протидії Корупції»”

Притягаємо до відповідальності за розпил тендерів.

Слідкуємо, як держава купує ліки. Притягаємо до відповідальності тих, хто заробляє на торгівлі людським життям.

Допомагаємо банкам дізнатися правду про клієнтів-чиновників.

Foreign partners condition Ukraine to fight corruption. We are monitoring how Ukraine implements these obligations.

Вивчаємо корупцію та вчимо з нею боротися.

Допомагаємо повернути украдені корупціонерами гроші назад в Україну.

Парламент, Уряд та Президент мають невідкладно призначити аудиторів НАБУ – активісти

Реанімаційний пакет реформ вимагає від керівництва держави – Верховної Ради, Кабінету Міністрів та Президента – невідкладно сформувати трійку аудиторів для Національного антикорупційного бюро України, призначивши професіоналів міжнародного рівня з досвідом проведення комплексних перевірок правооохоронних та спеціалізованих антикорупційних органів.

Комітет Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції ще наприкінці грудня 2016 року рекомендував Парламенту та Уряду призначити аудиторами для перевірки НАБУ Генерального інспектора Департаменту юстиції США Роберта Сторча та Генерального директора Європейського управління з боротьби з шахрайством Джованні Кесслера.

Наявність цих двох принципових експертів у складі комісії забезпечить фахову та неупереджену оцінку діяльності Національного антикорупційного бюро України. Аудит за участі професіоналів такого рівня дасть суспільству справжню картину досягнень та викликів роботи НАБУ та антикорупційної реформи в цілому.

Той факт, що вищі посадові особи держави, які постійно наголошують на своїй відданості боротьбі з корупцією, досі не призначили свої кандидатури в комісію з аудиту діяльності НАБУ, дає підстави вважати, що влада не зацікавлена у проведенні неупередженої, фахової та незалежної оцінки. Також існують підстави говорити про бажання політиків уникнути призначення на позиції аудиторів НАБУ міжнародних експертів.

У Верховній Раді України зареєстровано законопроект №5430, яким пропонується заборонити іноземцям входити до складу комісії з відбору директора та співробітників НАБУ, комісії зовнішнього аудиту, дисциплінарної комісії та Ради громадського контролю НАБУ.

Експерти Реанімаційного Пакету Реформ переконані: ухвалення цього законопроекту стане красномовним свідченням бажання Президента, Прем’єр-міністра та лідерів парламентських фракції політизувати роботу незалежних аудиторів та використати результати їх оцінки для дискредитації Бюро.

Негативний аудит діяльності НАБУ – єдина можливість звільнити керівника Бюро. Тому ми застерігаємо парламентарів, членів Кабінету Міністрів та Президента України від спроб сформувати комісію аудиторів з політично залежних від влади осіб, та наголошуємо на неприпустимості використання аудиторів для ініціювання звільнення Артема Ситника, під керівництвом якого НАБУ відкрило провадження проти корупціонерів з усіх політичних таборів, чим довело свою політичну незалежність.

Наголошуємо, що аудит Антикорупційного Бюро – перша в країні спроба здійснити комплексну правову та фінансову оцінку роботи новоствореного антикорупційного органу, що вимагає відповідного рівня експертизи, практичного досвіду та специфічних знань. Вітчизняні фахівці, які б мали досвід проведення аналогічних аудитів, наразі відсутні.

Залучення міжнародних досвідчених фахівців для проведення першого незалежного аудиту НАБУ є природною та очевидною необхідністю.

Заборона участі не громадян України у цих процесах, передбачена у проекті закону №5430, обмежує незалежність Антикорупційного Бюро і шкодить національним інтересам.

У зв’язку з цим експерти Реанімаційного пакету реформ вимагають:

  • від Верховної ради України:

– не виносити в сесійну залу та не розглядати законопроект №5430, який вже отримав негативний висновок науково-експертного управління парламенту;

– на поточному сесійному тижні  розглянути кандидатури, запропоновані Комітетом ВРУ з питань запобігання корупції та делегувати члена комісії з аудиту НАБУ від Парламенту;

  • від Кабінету Міністрів України:

– врахувати рекомендацію Комітету ВРУ з питань запобігання корупції та невідкладно призначити кандидатуру до складу комісії з аудиту НАБУ від Уряду;

  • Від Президента України:

– не зволікати з делегуванням третього члена комісії з аудиту.