Пiдтримати

Шановні благодійники!

Ми щиро дякуємо кожному за пожертви, якими ви підтримуєте наш Центр і роботу юридичної команди.

Це – найкраща відзнака та найдієвіший стимул для нас рухатися далі: викривати корумпованих чиновників, направляти заяви про злочин у правоохоронні органи, контролювати хід слідства, закривати законодавчі дірки, що дозволяють корупціонерами та хабарникам залишатися непокараними.

Фінансування сектору протидії корупції міжнародними організаціями дозволяє нам залучати необхідні для реалізації наших кампаній та проектів кошти.

Утім, ми залишаємо відкритими наші банківські реквізити для тих, хто вважатиме за можливе і далі демонструвати довіру нашій команді своїми пожертвами.

  1. Онлайн-переказ через систему LiqPay (ПриватБанку)

    Зазначати ім’я та е-пошту не обов’язково, проте ми просимо Вас вказувати принаймні свою адресу електронної пошти, щоб ми могли зв’язатися з Вами за потреби.

  2. Безготівковий переказ через будь-який банк

    Одержувач платежу: ГО “Центр Протидії Корупції”
    Код ЄДРПОУ: 38238280
    Рахунок № 26009052715264 в ПАТ “Приватбанк”
    МФО: 300711
    Призначення платежу: “Благодійний внесок на статутну діяльність ГО «Центр Протидії Корупції»”

Притягаємо до відповідальності за розпил тендерів.

Слідкуємо, як держава купує ліки. Притягаємо до відповідальності тих, хто заробляє на торгівлі людським життям.

Допомагаємо банкам дізнатися правду про клієнтів-чиновників.

Foreign partners condition Ukraine to fight corruption. We are monitoring how Ukraine implements these obligations.

Вивчаємо корупцію та вчимо з нею боротися.

Допомагаємо повернути украдені корупціонерами гроші назад в Україну.

Без змін до закону Антикорупційне Бюро наповнять перевертні

Завтра у Верховній Раді голосуватимуть законопроект N1406 – зміни до покаліченого під час ухвалення парламентом минулого скликання закону про Національне Антикорупційне Бюро.

Законопроект – перший осиковий кіл в серце старої системи, зомбі якої уже вишукуються в чергу до Бюро на посади прокурорів, слідчих, оперативників і т.д.

Пряма норма проекту N1406 – заборонити приймати на службу до НацБюро тих стовпів корумпованої правоохоронної системи, які протягом останніх п’яти років працювали у спеціально уповноважених підрозділах по боротьбі з корупцією у:

• органах прокуратури
• Міністерстві внутрішніх справ
• податкової міліції
• Служби безпеки України
• Військовій службі правопорядку у Збройних Силах України та
• митних органах.

Без цієї зміни до чинного закону про Бюро конкурс на його директора можна навіть не оголошувати: з командою перевертнів та зомбі можна збудувати хіба що кладовище для мрій українців про чесну владу та справедливість, аніж незалежний “дєрзкій” орган, що почне саджати друзів президента, прем’єра, прокурора, судді, депутата, генерала і так далі.

Другий осиковий кіл – в серце Верховної Ради, яка втрачає вплив на призначення Директора Бюро. У чинній редакції кастрованого Закону проста парламентська більшість голосує за призначення директора за поданням президента.

Пряма норма нового закону визначає, що: “Президент призначає відібраного Конкурсною комісією кандидата на посаду Директора Національного бюро протягом десяти днів з дня внесення на його розгляд Конкурсною комісією відповідного подання”.

Законопроект ставить крапку в обговоренні конкретних прізвищ на посаду голови Бюро та “січневих сюрпризів”.

Конкурсна комісія цілком і повністю бере на себе відповідальність за очільника Бюро, що здатен здійснити “антикорупційне диво” в Україні.

Третій осиковий кіл – прямісінько у серце Адміністрації Президента, колишні очільники якої новим законом відносяться до тих високопосадовців, якими “опікуватиметься” Антикорупційне Бюро. Новий орган розслідуватиме корупційні злочини всіх “любих друзів” – від Кравчука до Януковича.

Остання з важливих та базових змін, без яких бюро не відбудеться як незалежний та дієвий спеціалізований правоохоронний орган – зарплати співробітників.

Законопроект визначає високі оклади всім спеціалістам НАБ. Ця зміна стимулюватиме ту невелику спільноту справжніх професіоналів, відданих своїй службі та країні, податися на роботу до Бюро. Це – найкращий сигнал майбутньому директорові формувати команду з непідкупних та мотивованих професіоналів, здатних довести справу до кінця, в не в глухий кут.

Власе, спроба проголосувати законопроект N1406 в першому читанні та в цілому покаже, наскільки коротким є шлях від новообраного коаліціянта до – перевертня.

Бичем Ради минулого скликання стали так звані “тушки” – перебіжчики від однієї партії чи фракції до іншої.

“Коаліційні перевертні” – те явище в українському політикумі, яке може дуже швидко прийти на заміну “політичним тушкам”.