Пiдтримати

Шановні благодійники!

Ми щиро дякуємо кожному за пожертви, якими ви підтримуєте наш Центр і роботу юридичної команди.

Це – найкраща відзнака та найдієвіший стимул для нас рухатися далі: викривати корумпованих чиновників, направляти заяви про злочин у правоохоронні органи, контролювати хід слідства, закривати законодавчі дірки, що дозволяють корупціонерами та хабарникам залишатися непокараними.

Фінансування сектору протидії корупції міжнародними організаціями дозволяє нам залучати необхідні для реалізації наших кампаній та проектів кошти.

Утім, ми залишаємо відкритими наші банківські реквізити для тих, хто вважатиме за можливе і далі демонструвати довіру нашій команді своїми пожертвами.

  1. Онлайн-переказ через систему LiqPay (ПриватБанку)

    Зазначати ім’я та е-пошту не обов’язково, проте ми просимо Вас вказувати принаймні свою адресу електронної пошти, щоб ми могли зв’язатися з Вами за потреби.

  2. Безготівковий переказ через будь-який банк

    Одержувач платежу: ГО “Центр Протидії Корупції”
    Код ЄДРПОУ: 38238280
    Рахунок № 26009052715264 в ПАТ “Приватбанк”
    МФО: 300711
    Призначення платежу: “Благодійний внесок на статутну діяльність ГО «Центр Протидії Корупції»”

Притягаємо до відповідальності за розпил тендерів.

Слідкуємо, як держава купує ліки. Притягаємо до відповідальності тих, хто заробляє на торгівлі людським життям.

Допомагаємо банкам дізнатися правду про клієнтів-чиновників.

Foreign partners condition Ukraine to fight corruption. We are monitoring how Ukraine implements these obligations.

Вивчаємо корупцію та вчимо з нею боротися.

Допомагаємо повернути украдені корупціонерами гроші назад в Україну.

Антикорупційне Бюро: політичні торги за незалежність

Сьогодні в парламенті мають проголосувати вистражданий законопроект N1660-Д, який дозволить повернути в Закон України “Про Національне антикорупційне бюро” більшість статей, вилучених з нього в ніч перед голосуванням у жовтні 2014 року.

Коаліційною угодою, підписаною у Верховній Раді VIII скликання, було передбачено внесення якнайшвидших змін до цього закону, які мали б нарешті призвести до результативних розслідувань корупційних та фінансових злочинів.

Законопроект став консенсусом між фракціями у Верховній Раді, Кабінетом Міністрів та Адміністрацією Президента – спільною мовчазною згодою, без якої запустити повноцінну роботу Антикорупційного Бюро не вдавалося.

Попри неоднозначність окремих статей законопреокту, він містить надважливі для Бюро прямі норми, що стосуються незалежності, прозорості та повноважень новоствореного органу, проголосувати за які парламент попереднього скликання був морально неспроможний, а тому – викинув з першої редакції тексту.

Ось ці ТОП змін, які вдалося відстояти в законопроекті:

new

Інституту детективів. Всередині НАБ працюватимуть справжні детективи, які одночасно будуть і слідчими, і оперативними співробітниками, зможуть, наприклад, моніторити банківські рахунки.

Повернуто в підслідність Бюро екс-президентів.

Конкретизовано конкурсну процедуру з відбору Директора: чіткіше визначено кваліфікаційні вимоги до кандидатів на цю посаду; конкурсній комісії з відбору Директора надається право проводити інтерв’ю з будь-якою кількістю відібраних претендентів, внаслідок чого комісія має шляхом відкритого голосування відібрати двох або трьох кандидатів, з яких Президент визначить кандидата, що призначається на посаду Директора.

Повернуто високі зарплати співробітникам Бюро, що дозволяє убезпечити майбутніх борців з корупцією від хабарів.

Повернуто норму про заборону працювати в Бюро особам, які за останні 5 років працювали в антикорупційних підрозділах СБУ, МВС, прокуратури, тощо.

Утвориться спеціалізована антикорупційна прокуратура, яка має здійснювати нагляд за додержанням законів при проведенні досудового розслідування Бюро та підтримувати державне обвинувачення у відповідних провадженнях.

Та чи стане мудрості та принциповості проголосувати за законопроект у нового скликання Ради

Стане у Петра Порошенко сил поступитися маніакальним бажанням будь-що отримати вплив на директора Бюро через процедуру його призначення/звільнення, через конкурс, через “зручних” кандидатів, через відряджених та призначених у кабінетах ГПУ “спеціальних прокурорів”, врешті решт, через підслідність Бюро, що в чинній редакції законопроекту поширюється в тому числі на екс-президентів, яким і сам Порошенко може от-от стати?

Стане у Арсенія Яценюка волі, щоб відмовити собі у спокусі використати власний депутатський корпус та отримати можливість політичного звільнення директора Бюро рішенням Верховної Ради, про що останніми днями точилися розмови в кулуарах парламенту?

Стане у лідерів Самопомочі, БЮТу та Радикальної Партії твердості довести Коаліцію до вдалого голосування, якщо, їх колеги з Блоку Порошенка і Народного Фронту розпочнуть політичні торги навколо норм законопроекту?

Якщо консенсус, досягнутий на папері у вигляді законопроетку, не підтвердиться голосуванням і проект подолає лише перше читання, у другому його знов каструють або ще гірше – просто поховають.

І тоді про обіцянку подарувати країні незалежне та продуктивне Антикорупційне Бюро можна буде забути.

Замість державного прапору, який із відчайдушним сумлінням боронять наші співвітчизники на першій лінії фронту, над другим – антикорупційним – замайоріє прапор капітуляції.