Пiдтримати

Шановні благодійники!

Ми щиро дякуємо кожному за пожертви, якими ви підтримуєте наш Центр і роботу юридичної команди.

Це – найкраща відзнака та найдієвіший стимул для нас рухатися далі: викривати корумпованих чиновників, направляти заяви про злочин у правоохоронні органи, контролювати хід слідства, закривати законодавчі дірки, що дозволяють корупціонерами та хабарникам залишатися непокараними.

Фінансування сектору протидії корупції міжнародними організаціями дозволяє нам залучати необхідні для реалізації наших кампаній та проектів кошти.

Утім, ми залишаємо відкритими наші банківські реквізити для тих, хто вважатиме за можливе і далі демонструвати довіру нашій команді своїми пожертвами.

  1. Онлайн-переказ через систему LiqPay (ПриватБанку)

    Зазначати ім’я та е-пошту не обов’язково, проте ми просимо Вас вказувати принаймні свою адресу електронної пошти, щоб ми могли зв’язатися з Вами за потреби.

  2. Онлайн-переказ через систему PayPal

  3. Безготівковий переказ через будь-який банк

    Одержувач платежу: ГО “Центр Протидії Корупції”
    Код ЄДРПОУ: 38238280
    Рахунок № 26009052715264 в ПАТ “Приватбанк”
    МФО: 300711
    Призначення платежу: “Благодійний внесок на статутну діяльність ГО «Центр Протидії Корупції»”

Притягаємо до відповідальності за розпил тендерів.

Слідкуємо, як держава купує ліки. Притягаємо до відповідальності тих, хто заробляє на торгівлі людським життям.

Допомагаємо банкам дізнатися правду про клієнтів-чиновників.

Допомагаємо повернути украдені корупціонерами гроші назад в Україну.

Вивчаємо корупцію та вчимо з нею боротися.

Адвокатуємо закони, потрібні для подолання великої політичної корупції.

System Error або як Держспецзв’язок своїми “покращеннями” ламає Реєстр є-декларацій

Леонід Євдоченко та його команда з Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації (ДССЗЗІ) постійно “покращують” програмний код системи є-декларування, що призводить до некоректної роботи Реєстру та технічних збоїв.

Кожен день інформація в Реєстрі та її зовнішній вигляд змінюються, однак форма електронної декларації і досі не відповідає вимогам закону про запобігання корупції.Таким чином система електронного декларування забезпечує безкарність посадовців у разі брехні в декларації та приховування незаконних статків.

Зокрема, наразі декларант не може вказати наявну в нього готівку – форма декларації вимагає зазначити установу банку, де зберігаються гроші; декларант може подати кілька декларацій за один і той же звітний період, що прямо суперечить закону (!):

problema-2

Система дезінформує декларанта щодо вартості активів, які підлягають декларуванню, бо зараз застосовується неправильна сума мінімальної заробітної плати для визначення порогів декларування, а також щодо того, яку власність чи право користування треба задекларувати. Відсутня можливість вказати, що члени сім’ї декларанта не надали згоди на декларування їх активів.

Окрім того, некоректно працює транслітерація ПІБ родича декларанта – вказується лише його прізвище латинськими літерами, без ім’я та по-батькові. Таким чином неможливо розрізнити родича декларанта від однофамільця, що в рази ускладнює пошуки нерухомості декларантів за кордоном:

problema-3

Ці недоліки з’явилися в системі після отримання нею сертифікату КСЗЗ та генеруються самим розробником – Державною службою спеціального зв’язку, яка наразі опікується роботою системи електронного декларування; їх не було в програмі, яку передавав у НАЗК попередній розробник системи.

Останні “покращення” від ДССЗЗІ взагалі призвели до викривлення інформації, доступної з публічної частини Реєстру – система, замість вказаного декларантами громадянства своїх родичів, видає назви екзотичних країн, переважно – офшорів: Вануату, Сендвічеви острови та навіть Самоа.

НАЗК уже почало перевірку екзотичного громадянства, а самі декларанти говорять про “глюк системи”:

problema-1

Насправді ж, ця помилка носить системний характер та могла бути зроблена навмисно– з метою остаточної дискредитації системи та наочної демонстрації необхідності переробляти її з нуля.

Ми розцінюємо постійні “зміни та доопрацювання” програмної частини системи як небажання підтримувати Реєстр в робочому стані та фактичний саботаж з боку керівництва ДССЗЗІ та НАЗК.

Мета цих дій – відкласти подання декларацій на невизначений час та захистити посадовців від відповідальності за набуття і приховування незаконних статків.

Аргумент про технічні несправності системи після того, як одноосібну відповідальність за неї взяла на себе держава в особі ДССЗЗІ, є нерприйнятним та відверто маніпулятивним. Однак, саме ними опоненти електронного декларування на Банковій та Грушевського скористаються для того, щоб на законодавчому рівні відтермінувати подачу електронних декларацій до невизначеного строку та унеможливити кримінальну відповідальність за брехню в деклараціях.

Ми вимагаємо від ДССЗЗІ та НАЗК припинити дискредитацію системи є-декларацій та ухвалити всі необхідні рішення, які забезпечать безперебійну роботу Реєстру, розкриття повної інформації про статки та можливість покарати за брехню в декларації.

Ми вимагаємо від премєр-міністра України Володимира Гройсмана оприлюднити результати урядової службової перевірки винних у зриві вчасного запуску системи є-декларування та притягнення їх до відповідальності.

Ми вимагаємо від міністра внутрішніх справ Арсена Авакова виконати пряму норму закону та нарешті порушити кримінальне провадження за заявою народного депутата Павла Костенка й провести неупереджене розслідування обставин фальсифікації електронного цифрового підпису структурами ДССЗЗІ.

Ми попереджаємо міжнародну спільноту, громадських активістів та журналістів про те, що українська влада і далі вдаватиметься до різноманітних спроб повністю унеможливити електронне декларування для чиновників, скасувати кримінальну відповідальність за брехню в електронних деклараціях.

Протидіяти цим нахабним спробам ми можемо тільки разом.