Пiдтримати

Шановні благодійники!

Ми щиро дякуємо кожному за пожертви, якими ви підтримуєте наш Центр і роботу юридичної команди.

Це – найкраща відзнака та найдієвіший стимул для нас рухатися далі: викривати корумпованих чиновників, направляти заяви про злочин у правоохоронні органи, контролювати хід слідства, закривати законодавчі дірки, що дозволяють корупціонерами та хабарникам залишатися непокараними.

Фінансування сектору протидії корупції міжнародними організаціями дозволяє нам залучати необхідні для реалізації наших кампаній та проектів кошти.

Утім, ми залишаємо відкритими наші банківські реквізити для тих, хто вважатиме за можливе і далі демонструвати довіру нашій команді своїми пожертвами.

  1. Онлайн-переказ через систему LiqPay (ПриватБанку)

    Зазначати ім’я та е-пошту не обов’язково, проте ми просимо Вас вказувати принаймні свою адресу електронної пошти, щоб ми могли зв’язатися з Вами за потреби.

  2. Онлайн-переказ через систему PayPal

  3. Безготівковий переказ через будь-який банк

    Одержувач платежу: ГО “Центр Протидії Корупції”
    Код ЄДРПОУ: 38238280
    Рахунок № 26009052715264 в ПАТ “Приватбанк”
    МФО: 300711
    Призначення платежу: “Благодійний внесок на статутну діяльність ГО «Центр Протидії Корупції»”

Притягаємо до відповідальності за розпил тендерів.

Слідкуємо, як держава купує ліки. Притягаємо до відповідальності тих, хто заробляє на торгівлі людським життям.

Допомагаємо банкам дізнатися правду про клієнтів-чиновників.

Допомагаємо повернути украдені корупціонерами гроші назад в Україну.

Вивчаємо корупцію та вчимо з нею боротися.

Адвокатуємо закони, потрібні для подолання великої політичної корупції.

Держспецзв’язок убиває кримінальну відповідальність за брехню в е-декларації

Чергова підлість напередодні запуску нової системи он-лайн декларування статків чиновників. На цей раз – від контрольованої СБУшниками та РНБОшниками контори – Державної служби спеціального зв’язку.

Ця служба до 15 серпня має видати НАЗК атестат про побудову комплексної системи захисту інформації (КСЗІ) для Реєстру чиновницьких декларацій.

Без такого атестату Реєстр працюватиме у режимі так званої “дослідної експлуатації” – декларації у системі з’являтимуться і, суто формально, систему можна запустити у роботу в анонсований Прем’єр-міністром час.

Однак, така система декларування буде нелегітимною, бо дослідний режим експлуатації системи, фактично, забороняє внесення до Реєстру будь-яких персональних даних.

Усі декларації, подані в таку, неатестовану Держспецзв’язком, систему, не будуть визнаватися судом як належний доказ. І притягти політиків до кримінальної відповідальності за брехню у них буде неможливо.

Без атестату КСЗІ е-декларація – не документ, а звичайний папірець, заповнення якого не несе жодних правових наслідків для чиновника.

Папірець, що не має юридичної сили для суду і за брехню в якому замість двох років тюрми чиновнику нічого не загрожує.

Папірець, який не буде визнаний судом у якості доказу незаконного збагачення прокурора, судді та всіх, хто особливо полюбляє пожити на широку ногу із зарплатою в декілька тисяч гривень.

Якщо реєстр декларацій працюватиме в режимі “дослідної експлуатації”, “слугі народу” можуть не вказати у декларації свої маєтки зі статусом “незавершеного будівництва”, кеш, елітні тачки, “подарунки друзів” та весь джентльменський набір українського клептократа, і їм за це нічого не буде.

Свідома брехня у декларації чи її неподання не будуть каратися, бо самі декларації неможливо буде використати як документ, як доказ в суді. Ніякої загрози, окрім активістсько-журналістського обурення.

Чиновники можуть взагалі відмовитися подавати інформацію про себе в незахищений Реєстр, можуть оскаржити в суді результати майнової перевірки, яку робить НАЗК, можуть оскаржити саме рішення НАЗК про запуск системи і так далі – правових наслідків від роботи системи он-лайн декларування у режимі “дослідної експлуатації” – безліч.

Схоже, саме цей сценарій наразі реалізовує Держспецзв’язок, аби остаточно позбавити чиновників ризику кримінальної відповідальності, а разом із цим, і всю реформу системи декларування статків чиновників – її первинної мети.

Перше. Зривається узгоджений НАЗК з Держспецзв’язком графік виконання робіт для отримання атестату КСЗІ.

Згідно цього графіку, 29 липня було останнім терміном, в який Держспецзв’язок мав погодити великий пакет документів для побудови КСЗІ та визначити компанію, яка б провела державну експертизу системи. До 12 серпня експертиза мала б бути проведена, і в цей день планувалося отримання такого атестату вже від Держспецзв’язку.

лист 001

Терміни настільки стислі, що будь-яка затримка може призвести до зриву. Утім, сьогодні – 3 серпня, а рішення і досі не прийнято.

Друге. Держспецзв’язок, схоже, робить все можливе, аби “протягти” на проведення державної експертизи системи своїх підшефних – Державний центр кіберзахисту та протидії кіберзагрозам, створений при Службі всього рік тому. Контору, де отримувати атестат можна вічно, адже вплинути на неї може тільки… Держспецзв’язок!

Підлість в тому, що штучне затягування експертизи загрожує запуском роботи системи он-лайн декларування у режимі дослідної експлуатації, тобто, формально – запуск відбудеться. Просто Реєстр буде нелегітимний.

І 15 серпня Гройсман з Порошенко попіаряться на імітації запуску системи, нардепи та міністри наввипередки будуть постити свої е-декларації, але ця показова віртуальна прозорість не матиме нічого спільно з реальним правовим полем, де українському чиновнику-корупціонеру, окрім репутаційних втрат, як і раніше, за брехню в декларації нічого не загрожуватиме.

Документи:

Spec_zviazok   лист   Document-page-001 Document-page-002