Пiдтримати

Шановні благодійники!

Ми щиро дякуємо кожному за пожертви, якими ви підтримуєте наш Центр і роботу юридичної команди.

Це – найкраща відзнака та найдієвіший стимул для нас рухатися далі: викривати корумпованих чиновників, направляти заяви про злочин у правоохоронні органи, контролювати хід слідства, закривати законодавчі дірки, що дозволяють корупціонерами та хабарникам залишатися непокараними.

Фінансування сектору протидії корупції міжнародними організаціями дозволяє нам залучати необхідні для реалізації наших кампаній та проектів кошти.

Утім, ми залишаємо відкритими наші банківські реквізити для тих, хто вважатиме за можливе і далі демонструвати довіру нашій команді своїми пожертвами.

  1. Онлайн-переказ через систему LiqPay (ПриватБанку)

    Зазначати ім’я та е-пошту не обов’язково, проте ми просимо Вас вказувати принаймні свою адресу електронної пошти, щоб ми могли зв’язатися з Вами за потреби.

  2. Онлайн-переказ через систему PayPal

  3. Безготівковий переказ через будь-який банк

    Одержувач платежу: ГО “Центр Протидії Корупції”
    Код ЄДРПОУ: 38238280
    Рахунок № 26009052715264 в ПАТ “Приватбанк”
    МФО: 300711
    Призначення платежу: “Благодійний внесок на статутну діяльність ГО «Центр Протидії Корупції»”

Притягаємо до відповідальності за розпил тендерів.

Слідкуємо, як держава купує ліки. Притягаємо до відповідальності тих, хто заробляє на торгівлі людським життям.

Допомагаємо банкам дізнатися правду про клієнтів-чиновників.

Допомагаємо повернути украдені корупціонерами гроші назад в Україну.

Вивчаємо корупцію та вчимо з нею боротися.

Адвокатуємо закони, потрібні для подолання великої політичної корупції.

Без права на самостійне “прослуховування” НАБУ не зможе зібрати докази незаконного збагачення е-декларантів – активісти

РПР лого

Рада має розблокувати розгляд законопроекту №4812 та надати НАБУ право “на прослушку” до зимових канікул.

Реанімаційний пакет реформ закликає спікера Верховної Ради Андрія Парубія, а також голів парламентських фракцій розглянути на поточному сесійному тижні законопроект №4812 – “про прослушку” для Антикорупційного Бюро.

Наразі розгляд Парламентом цього законопроекту заморожено без причин.

Проект закону, що надає Національному антикорупційному бюро України законодавчу можливість за рішенням суду самостійно знімати інформацію з каналів зв’язку, відповідно до прийнятої міжнародної практики, був зареєстрований півроку тому, рекомендований профільним комітетом і пізніше – включений в порядок денний осінньої сесії Ради.

За п’ять місяців законопроект авторства депутатів із чотирьох основних парламентських фракцій жодного разу не ставився на голосування.

Водночас, останній меморандум між Україною та Міжнародним валютним фондом містить зобов’язання України надати НАБУ право “на прослушку” до кінця листопада.

Своєчасне виконання Україною умов меморандуму з МВФ стане очікуваним позитивним сигналом для зовнішньополітичних радників [адміністрації] новообраного президента та запорукою продовження співпраці й фінансової допомоги від Сполучених Штатів.

Незалежність нових антикорупційних органів, зокрема, слідства НАБУ, має ключове значення також для Європейського Союзу.

Країни-члени ЄС ретельно слідкують за Україною в той час як приймається остаточне рішення стосовно візової лібералізації. Надання Антикорупційному бюро права на самостійне прослуховування до кінця поточної сесії Парламенту стане індикатором послідовності України у  реалізації взятих на себе зобов’язань перед ЄС та МВФ у сфері протидії корупції.

Результати успішно проведеної в Україні кампанії з електронного декларування статків високопосадовців напряму залежать від спроможності правоохоронних органів дієво розслідувати випадки незаконного збагачення та недостовірних відомостей в деклараціях. Проведення Антикорупційним бюро таких розслідувань не повинно гальмуватись через брак ресурсів. Після отримання права самостійно знімати інформацію з каналів зв’язку, НАБУ зможе застосовувати цю негласну слідчу дію для збору ключових доказів незаконного збагачення чиновників, а також дієвого розслідування інших корупційних діянь в державних органах, у тому числі – в СБУ, Нацполіції та Генеральній прокуратурі.

При цьому надання НАБУ права на самостійне зняття інформації не призведе до надмірного розширення повноважень, оскільки здійснюється на підставі та в межах дозволу суду і може контролюватися іншими правоохоронними органами.

Звертаємося до Верховної Ради розморозити розгляд законопроекту №4812 “про прослушку” для НАБУ та без подальшого зволікання винести його  для голосування на поточному сесійному тижні.